8.11.2018:
ein ominöser trumptweetAfter Wednesday, elected officials in the Republican Party should have no doubt that Donald Trump will force them to choose in coming days, weeks, and months between loyalty to him and loyalty to the rule of law, between the public’s right to the truth and Trump’s efforts to hide it.
The president began the day with an extraordinary threat on Twitter: “If the Democrats think they are going to waste Taxpayer Money investigating us at the House level,” he wrote, “then we will likewise be forced to consider investigating them for all of the leaks of Classified Information, and much else, at the Senate level. Two can play that game!”
was ist passiert? der NYT hat publiziert daß trump
in 10 jahre mehr als 1 milliarden dollars verloren hatte. darum also - erinnert ihr es? - bezahlte er keine steuer.
in einem ziemlich deutlichen beitrag kann man das lesen. CNN hatte eine wunderbare
überschriftzweifelsohne geht das suchen nach trumps offiziellen papieren jetzt mit verstärkter anstrengung weiter. denn das würde bedeuten, daß trump von anfang an die amerikaner betrogen hatte.
nathan über mich: »er ist der unlinkste Nicht-Rechte den ich je kennengelernt habe. Ein Phänomen!«
blues über mich: »du bist ein klassischer Liberaler und das ist auch gut so.«